Monday, October 12, 2009

Guy Richie viljakas aasta


(2000)


Starring:
Benicio Del Toro, Brad Pitt, Dennis Farina, Vinnie Jones, Rade Serbedzija
Directed by:
Guy Ritchie





Vaadanud selle filmi suurima naudinguga algusest löpuni ära (esimesed kaadrid jäid kahjuks nägemata), tekkis tahtmine teada, kes on autor. Film polnud sugugi halvem, kui näiteks minu lemmik Pulp Fiction.


Autor välja!


hyydsin ja tormasin IMDb tuhnima.


Guy Richie!?


Ei vöi olla...


Ma olen muidugi vöhik filmimaailmas, aga ma pole ilmselt ainus, kes meedia kaudu teab, et eelköige on Guy Richie kuulsa Madonna abikaasa. Ja mina olin näinud ysna kehva filmi Swept Away (2002), peaosas Madonna ja tegijaks ikka Guy Richie.
Selle nimetatud filmi halba taset vöib muidugi seletada armunud rezhisööri panustamiga abikaasa peale, kuid kahjuks on Madonna näitlejaoskustega just nii nagu on. See tähendab, et pole eriti.


Seda, et Guy Richie on aga andekas filmitegija - oh häbi mulle! - ma ei teadnudki.



Vaatasin veidi mehe elulugu - aastal 2000 valmis esimene suuremat tunnustust saanud ja hästi hinnatud Lock, Stock and Two Smoking Barrels, mida olin isegi kunagi näinud ja heaks filmiks pidanud; aga siis ei uurinud ei autorit ega muid asjaolusid.


Samal aastal valminud Snatch oli veel parem.


Pildil Guy Richie Snatch'i tegemisel tööhoos koos Brad Pitt'iga (kelle karismaatiline mustlaspoksija osatäitmine oli körgem klass)

Sama aasta löpus tuli abiellumine Madonnaga. Viljakas aasta!


Ma loodan, et ka löppjärgus olev Sherlock Holmes saab pärl olema. ______________________________________________________

Pisut teavet teiste filmide kohta ka:


Aastal 2001 valminud lyhifilm Star, jälle Madonnaga peaosas, on ysna hästi hinnatud. Madonna mängib iseennast, staari ja parajat bitchi ja see sobib hästi komöödia aluseks.

2002 - Swept Away, nagu öeldud, niihea pole;
2005 - Revolver on töenäoliselt parem (puudub Madonna ja hinded on körgemad);
2007 - Suspect - samuti hästi hinnatud TV seeriad;
2008 - RocknRolla - vörreldakse Guy 2000 aasta saavutustega, niisiis on ees meeldiv meelelahutus, kui film peaks näppu juhtuma!


Mulle meeldib briti päti-huumor ja Londoni-pöhised ekraniseeringud, seega saab Guy Richiest ilmselt yks mu lemmiktegijaid sel liinil.

Unustagem see Madonna! Aga muide, nende koostööks jäigi ainult yks täispikk film (Swept Away) ja praeguseks nad on lahus, seda siis 2008 aasta löpust.

No comments:

Post a Comment